Hedvig: stulna biffar och förlorade kyssar.......

Detta är som ni säkert vet vår nya blogg. Vi umgicks ikväll, igen........
Det är knappt kul längre och inte längre frivilligt. Vi har nämligen inte längre kvar våra andra vänner.
Sms från Ida Blomqvist klockan 20.03:
Ni är så dumma i huvudet, jag hatar er, fula jävla brudar är ni!
Detta är speciellt fittigt för att inte säga taskigt eftersom vi går i en skola!


image4

Agnes tyckte att vårens färger på Volvo XC60 Concept var gräsliga! Jag kan inte göra annat än att hålla med.
Agnes är ju som hon är.........

Kommentarer
Postat av: honsomhataragnes&hedvig

palla ljuga era jävla idioter! jag blir tvingad av äckel-agnes att läsa er blogg och det första jag ser är att ni lämnar ut falska uppgifter om mig! FYFAN!!!!!!
( ni kunde väl åtminstone ha kommit på nå bättre än "fula jävla brudar", ofta jag skulle skriva så )

2008-03-27 @ 18:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0