Hedvig: Om jag var rik..

Om jag var rik skulle jag:
-Köpa alla skor från Topshop
-Köpa alla skor från Chloé
-Köpa alla klänningar från Oscar de la Renta
-Plastikoperera mig
-Köpa en häftig juicepress
-Köpa en egen lägenhet
-Skaffa PT
-Köpa sommarhus i NYC
-Köpa en licenskod till Ultra Ipod Movie
-Ha en assistent
-Anlita någon som skrämde upp Martin P lite och fick honom att betala sin skuld på 100 kronor till mig.
-Betala Martin Ps skuld hos bibblan
-Beställa hem alla kläder från Net-a-porter

-Alltid dricka sig tipsy på champagne till frukost


Men just ja! Jag glömde, jag ÄR ju rik! fjue!

Imorgon ska jag alltså ta tag i saker och ting...........

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0