Hedvig: dags att fira!

Vi har fått vår första kommentar här på bloggen, jag känner mig som ett bloggproffs.

Jag kanske ska ta och förklara min roll här på bloggen - jag, Hedvig, kommer stå för de nytänkande, djupa samt läsvärda inläggen. Min syster, Agnes, kommer stå för de lite simplare. Så om ni är ute efter dagens outfit och vad en sextonårig tjej har på mackan så ska ni hålla er till hennes inlägg.

I alla fall - vår första kommentar! Det är ju fantastiskt! Alla bloggrelaterade framsteg firas med hallonparfait, folköl och för Agnes även Marlboro lights!

image7 <---- Jag tycker att det där var roligt!

Nu ska jag möblera om i mitt rum och dricka hårspray!

Bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0