Agnes: Förlåt för allt (M)

JAG HAR INGENTING ATT SKRIVA.
Jag gråter, på riktigt. Är inte långt ifrån ett nervsammanbrott.
Ni kan inte förstå hur det känns. Ni kommer aldrig att kunna förstå hur det känns för mig, en toppbloggare, att ha brist på inspiration. Att ha hjärnsläpp. Det är slutet på karriären! Det är som en brandman utan eld, en taxichaufför utan bil. Detta är slutet, och därför gråter jag. Ingenting kommer någonsin vara samma sak. Jag abdikerar nu från tronen, och erkänner: Agnes Jonssons tid som toppbloggare är slut. Jag kommer fortsätta blogga som vanligt. Men vad tjänar det till nu när jag förlorat både min inspiration och alla läsares förtroende? Nej som sagt, ingenting kommer någonsin vara samma sak.


Kommentarer
Postat av: kazerblar

jodå du är en bra bloggare med bra motiv, lite knasig men sånt är alltid positivt, fortsätt skriva i bloggen och låt fantasin flöda som när man glöder då de flöder. som sagt bättre knarka än sparka, keep it up little agnes

2008-03-28 @ 14:12:00
Postat av: aklma

HAHAHAHAHHA KAZERBLAR

2008-03-29 @ 16:39:39
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHA
AKLMA

2008-04-02 @ 13:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0