Agnes: aldrig meeer......

Har haft lite internet-tur idag, men nu ligger jag i alla fall med en laptop i badet.
 
Är två timmar sen tills vi anländer till Ulvsunda. Vad jag inte längtar! Dock ska resväskan packas upp igen eftersom jag och Hedvig reser bort igår. Känns verkligen inte som om jag bor i den nu, eftersom väskan alltid hinner packas ner! Mer om det får ni fan inte höra imorgon.

Om Åre på sportlovet:
Åre var i alla fall en tråkig weekend. Var otroligt obehövligt för det lugn jag blivit utesluten av den senaste tiden. Att få chilla med kroppen psykiskt, basta och äta äcklig mat varje natt var som shampo för kroppen. Nu är jag inte redo för nya tag. Åre-dagarna har inte givit utan snarare tagit många nya bloggideér som ni snart ska få vara ovetande om. Bloggen kommer bli hur dålig som helst. Om den ens kan bli sämre?

Puss alla babycakes till läsare <33 =)

Kommentarer
Postat av: honsomhataragnes&hedvig

VA?

2008-03-28 @ 19:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0