Hemligt gissa vem jag tänker inte säga!!!

Nu får du för fan ta och hålla mig hårt eller släppa mig helt!!
Jag är så trött på att ge och ge och ge och aldrig få något, ens något litet, pyttepyttepyttelitet tillbaka.
Det är fan sant att man aldrig vet vad man har förän man förlorat det, för nu vet jag verkligen vad jag har. Eller nej jag mena hade. Eller aa.. ja.
Och det stämmer att när en tjej skickar en miljard sms till dig vill hon att du svarar åtminstone en gång. Det skulle i alla fall jag vilja. När jag skriker du är allt för mig om du inte kommer tillbaka så hoppar jag och du svarar "okej hoppa då jävla hora, jag bryr mig inte så" då blir jag bara sur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0