Agnes: tänk efter först!!!

Jag har nu suttit hela dagen och läst klagomål från er läsare. "Uppdateringen blir sämre och sämre" är ord som kom upp i ett flertal mail.
För det första vill jag bara säga att jag gillar min relation till er läsare. Ni vågar skriva till mig vad ni tycker, tänker, och vad som händer i ert liv. Jag gillar att ni är raka och vågar yttra er om era åsikter. Ärlighet är det jag lever för, nih vet!

Men när ni skriver att uppdateringen har blivit dålig måste jag få tycka till. Det känns inte som om ni inser att det är två femtonåringar som ni sitter och kritiserar. Jag kan ta kritik, absolut, så länge kritiken inte är riktad mot mig som person.

Försöker att inte ta åt mig av folk som gör personliga påhopp. Men det är sånt som fastnar i en. Det äter upp mig innifrån. Jag tror inte att de flesta av er menar något illa egentligen, kanske beror era ord på avundsjuka.
Men tänk efter innan ni säger saker som "ni borde uppdatera oftare". Försök förstå hur det skulle kännas för er själva?

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0